הוספת QR  - כרטיס ביקור משודרג

למרות העידן המתקדם וההיי-טקי שבו אנחנו חיים, כרטיסי ביקור מנייר הם עדיין מוצר חובה עבור בעלי עסקים ומקצוע רבים. כל מי שעושה עסקים ושיש לו קהל לקוחות או ספקים צריך שיהיו ברשותו כרטיסי ביקור לחלק. נתינת וקבלת כרטיס ביקור הפכה זה מכבר למנהג מקובל, אם תרצו קוד התנהגותי נפוץ, בין אנשים בעולם המערבי. יש הנושאים את כרטיס הביקור שלהם בקופסה קטנה מיוחדת ומסוגננת או בנרתיק מיוחד לכרטיסי ביקור ויש ששולפים את כרטיס הביקור מהארנק או מכיסם. לא משנה היכן מאוחסן מלאי כרטיסי הביקור שלכם – יש לכם בוודאות כאלו, או שאתם בדיוק עומדים להדפיס כמה.

יש דרך לגרום לכרטיס הביקור להשפיע יותר ולספק גם גישה לעולמכם המקוון: ברקוד QR המוטמע בכרטיס הביקור שלכם. זוהי תוספת המשדרגת אותו ומעצימה במיוחד את האימפקט של כרטיס הביקור על מקבליו והפכת אותו ליעיל במיוחד.


 מה זה QR ולמה אתם רוצים אותו על כרטיס הביקור שלכם?

אנחנו חיים במאה ה-21, שבה כולנו מסתובבים עם סמארטפונים המחוברים אלינו כאינפוזיה. אנו בודקים תדיר את הרשת, מתעדכנים ומעדכנים, ורובנו בעלי אתר אינטרנט או עמוד פייסבוק, וכמובן חברים ברשתות חברתיות שונות. אז איך גורמים לכרטיס הביקור להביא אנשים אל הדפים שלנו, כדי שיערכו היכרות עמוקה יותר איתנו, עם עולמנו, תכנינו ותוצרתנו? התשובה פשוטה: מוסיפים ברקוד המכונה QR לכרטיס!

ברקוד QR הוא אותו סימן מעט מוזר – מרובע מפוקסל – שסריקתו באמצעות מצלמת הטלפון החכם קוראת ממנו כתובת אינטרנט שאליה הוא מכוון. ה-QR משמש כאמצעי שמחבר בין העולם האמיתי – במקרה של כרטיס הביקור מדובר על פיסת הקרטון המודפסת שמועברת מאדם לאדם – אל העולם הווירטואלי. QR יכול להופיע בכל מני מקומות כשהוא זמין ומוכן לרשות הקהל: על פרסומת למוצר כזה או אחר בתחנות האוטובוס, בעיתון המודפס, בכניסה למשרדי ממשלה ואפילו היו כבר מי שחרטו על מצבת יקיריהם קוד QR שסריקתו לקחה את המתעניין לאתר ההנצחה של הנפטר.

הטבעת קוד QR על גבי כרטיס הביקור תאפשר לכם לספק, במקביל לפרטים הרגילים והנפוצים, קישור זמין ומיידי אל כל זירה שתרצו באינטרנט. מקבל הכרטיס יבחין בקוד, יסתקרן, יסרוק אותו ויגיע בתוך שניות לתכנים נוספים שרלוונטיים להיכרות שלכם ואיתכם, ושמאפשרים הרחבה משמעותית של חשיפתכם למקבל הכרטיס.

באמצעות ה-QR תוכלו לשלוח את מקבל הכרטיס לאתר הבית שלכם או של החברה שבה אתם מועסקים או שאותה אתם מנהלים, לדפים אישיים שלכם, לקישור לתוצאה מסוימת בחיפוש בגוגל (למשל קישור לכל המאמרים שפרסמתם) ועוד ועוד. הקוד מאפשר לגולש ולמתעניין להגיע אל כל דף ספציפי הרלוונטי לצרכיו המידיים, וזאת בפעולה פשוטה שמצריכה בסך הכל התקנת אפליקציה חינמית קלה ונוחה לשימוש.


הטכנולוגיה של הברקוד

ה-QR הוא מעין ברקוד דו-ממדי אשר מקודד מידע טקסטואלי בצורה גראפית וויזואלית. הוא הומצא ביפן ב-1994 אבל החל להיות בשימוש נפוץ בתחילתן של העשור השני במאה ה-21. יש אפשרות להטמיע ב-QR שלכם מיידעים מגוונים. לכל אחד יתאים סוג אחר של QR. יש QR המוביל לאתרים, לדפי פייסבוק וכדומה; יש ברקודי QR ששולחים את הסורק להשתתפות במבצעים והגרלות; ויש כמובן את ה-QR שסריקתו מאפשרת הזנה מידית של פרטי האדם שממנו קיבלתם את כרטיס הביקור לרשימת אנשי הקשר בנייד. QR זה מכונה VCARD והוא המתאים ביותר להדפסה על כרטיסי הביקור שלכם. למען האמת הוא לא רק מתאים – הוא צריך להיות שם בכדי שמי שיזכה בכרטיס שלכם יוכל להגיע לעוד הרבה מכם, והכל במחי שליפת כרטיס אחת קטנה.


איך מוסיפים ברקוד QR לעיצוב

לחצו כאן כדי ללמוד איך מוסיפים QR לעיצוב במערכת שלנו,

תוכלו למצוא שם גם סרטוני הדרכה אחרים אשר מלווים אתכם בתהליך העיצוב


לנוחיותכם, טופס יצירת QR - בחינם!




את כרטיסי הביקור לא מחליפים

בינתיים עוד לא הומצא אביזר אלקטרוני או ממוחשב שיחליף את כרטיס הביקור, הזמין והנוח, המודפס על נייר. יש משהו בנוכחות הפיזית של כרטיס הביקור, של הנייר העבה ביד, של הטיפוגרפיה שלו, של עיצובו ומראהו, שנחרט בזיכרון ואפילו, אם להיות מעט ליריים לרגע, נכנס ללב. כרטיס ביקור שזכה לסטיילינג חכם ולכיתוב מדויק שתוכנן היטב מראש הוא כלי מקצועי מצוין לשמירה על קשרים עם לקוחות פוטנציאליים, ואף עם עובדים או ספקים. כרטיס ביקור מועבר גם בין קרובי משפחה, אנשים שזה עתה הכירו במגוון זירות ונסיבות, ואפילו מוצמד לחשבוניות ומכתבים שאנו שולחים בדואר. במלים אחרות ניתן לומר שלכרטיסי הביקור יש עדיין כר נרחב של שימושים, ובהתאמה גם יעילות מוכחת.

מכירים את התחושה שעוברת בכם כשאתם שולפים מכיס של ז'קט, מארנק הכסף או מתיק המסמכים שלכם כרטיס ביקור שמישהו העניק לכם? אם לא קיבלתם את הכרטיס באותו היום ממש, או אם לא זכיתם בו אקסקלוסיבית אלא קיבלתם בבת-אחת כרטיסים רבים (נניח בכנס או פגישה עסקית רבת משתתפים), ברגע הראשון תעצרו, תקראו את השם המתנוסס על הנייר, תתהו עליו, תעיינו במפרט, בכתובת, ותניחו לזיכרונכם לפשפש בתאים האפורים עד שתישלף התמונה ויתבצע הזיהוי – "אה, כן, זה הבחור מ…" או "מממ… נזכרתי! אני באמת חייב להרים אליהם טלפון". כרטיס קטנטן זה מעורר בנו עוד ועוד תגובות, ובעיקר גורם לנו להיזכר, להיקשר ולהתקשר, להכניס את הקשר החדש לזיכרונות של הנייד, לקבוע פגישה. זאת אומרת שהוא ממש מניע אותנו לפעולה. אין ספק שזו הסיבה לכך שכרטיסי ביקור עדיין רלוונטיים ונדמה שיהיו תמיד, אבל האם די בכך?


נתקלתם בבעיה?

צרו איתנו קשר בטלפון: 03-5121016

או צרו קשר בדוא"ל [email protected]