הדפסת צ'קים לעסק
1. צ'קים ידניים / פנקסי צ'קים
2. לכל תוכנות הנה"ח וכל הבנקים
3. צ'קים ממותגים עם לוגו צבעוני
4. על נייר בטחוני ובאישור הבנק

הדפסת צ'קים  - הזמנת פנקסי צ'קים לעסק


כרטא פרינט מציעה שירות חדש לקהל לקוחותינו העסקיים..
הדפסת צ'קים לעסק בשיתוף עם חברת אינטרצ'ק המדפיסה רק צ'קים כבר למעלה מ-30 שנים לעשרות אלפי עסקים בארץ.
פנקסי צ'קים (צ'קים ידניים) לכל הבנקים ובאישורם והדפסת צ'קים ממוחשבים A4 בהתאמה לכל תוכנות הנה"ח. (הדפסת הצ'קים מותנה באישור הבנק)..

1. בטוח – עומדים בכל אמצעי הביטחון המחויבים על ידי הבנקים למעלה מ-30 שנה.
2. מהיר – אספקה מהיום למחר עם שליח עד בית העסק (*מרגע אישור הבנק)
3. נוח – דואגים לאישור מול הבנק ושולחים עד לבית העסק לכל מקום בארץ.
4. יחודי – מעצבים לכם צ'ק ממותג עם לוגו צבעוני ורקע בהתאמה אישית בסטודיו שלנו.


הזמנת צ'קים
הזמנת צ'קים

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם במהרה עם הצעה משתלמת שתחסוך לכם עשרות אחוזים בעלות הדפסת הצ'קים, העובדים המקצועיים שלנו ילוו אתכם בכל תהליך ההזמנה לרבות קבלת אישור מהבנק, מרגע הצעת המחיר ועד לאספקת הצ'קים לבית העסק.
הדפסת צ'קים
הדפסת צ'קים

הצ'קים שלכם יודפסו בטכנולוגיות האבטחה המתקדמות ביותר, כמו בבנק, בכדי להבטיח צ'קים איכותיים, ממותגים ובטיחותיים, על נייר שביט בטחוני. אצלינו תוכלו גם לשלב לוגו צבעוני על הצ'ק ורקע מים מרשים אשר יהפכו את הצ'קים שלכם לחלק ממיתוג החברה וכל זאת במחירים שוברי שוק!
תאימות הדפסת צ'קים / פנקסי צ'קים
תאימות הדפסת צ'קים / פנקסי צ'קים

אם אתם צריכים הדפסת צ'קים ממוחשבים, אנו מדפיסים לכל תוכנות הנה"ח ולכל הבנקים בהתאמה אישית ובהתאם לתקן 501 ובאישור כל הבנקים. אם אתם צריכים צ'קים ידניים / פנקסי צ'קים, אנו מדפיסים פנקסי צ'קים בהתאמה אישית ובהתאם לתקן 501 ובאישור כל הבנקים.

הדפסת צ'קים איכותית למיתוג העסק


כרטא פרינט מציעה שירות חדש לקהל לקוחותינו העסקיים: הדפסת פנקסי צ'קים בהתאמה אישית לעסק. כרטא מאפשרת לכם למתג את העסק שלכם גם על גבי פנקס הצ'קים, שיגיע עם הלוגו והצבעים הייחודיים של החברה שלכם. כך, פנקסי הצ'קים של החברה הופכים למעין כרטיס ביקור פיננסי של החברה, והדבר משפיע ישירות על תדמית העסק וממצב אתכם כמובילים בתחום ובעלי השפעה.
חשוב לוודא שהצ'קים איכותיים, בטיחותיים ומודפסים על על נייר שביט בטחוני כאשר הקוד בתחתית הצ'קים תמיד יהיה קריא עבור מכונות הקריאה השונות ובעל תקן 501 ובאישור כל הבנקים.
חשוב לשים לב לכך שפנקסי הצ'קים יודפסו באיכות הגבוהה ביותר שאפשר. עובי הדפים בפנקס, רמת דיוק ההדפסה ישפיעו גם כן על נראות הצ'ק והמסר שהוא יעביר ללקוחותיכם.




נתקלתם בבעיה?
צרו איתנו קשר בטלפון: 03-5121016
או צרו קשר בדוא"ל [email protected]