הדפסת רולאפ
1. הדפסה באיכות מקסימלית
2. על נייר סינטטי עבה
3. למינציה - לשימוש ממושך
4. במחירים שוברי שוק

הדפסת רולאפ

  הדפסת רולאפ איכותי בכרטא פרינט: שלט רול אפ מרשים על נייר 600 גרם מבריק כולל למינציה בעל מימדים אופטימאליים של 85X200 ס"מ
רולאפ סטנדרטי שמגיע במתקן מתקפל (מתקן גלילה) העשוי ממתכת עמידה וקלה וכולל תיק נשיאה נוח - והכל במחיר ללא תחרות ובאיכות הגבוה ביותר.
הדפסת ה-רול אפ נעשית בטכנולוגיית UV השומרת על ההדפסה משריטות ומאפשרת שימוש חוזר ממושך.
אז אם יש לכם נקודות מכירה, תערוכות, כנסים חשובים, ערבי חברה או אפילו לקישוט מרחב העבודה מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם הצעה סופר משתלמת.



רולאפ
מה זה בעצם רול אפ?

רול אפ, הינו כרזת פרסום המורכבת על מעמד מתקפל (מתקן גלילה) המאפשר לנייד אותה לכל מקום בקלות ולמקם אותה בעת הצורך בדיוק במקום הנכון בו המסר שלכם בולט.
הרול אפ מתאים במיוחד לקידום מוצרים, מבצעים ושירותים של החברה בנקודות מכירה, בפתח החנות, בתערוכה, בכניסה לאירוע חברה וכשלט מודולרי נייד לכל צורך בהתאם לצרכי הארגון.
הדפסת רולאפ בפלוטר
תהליך הדפסת רול אפ

בכרטא פרינט תוכלו לקבל את איכות הדפסת רול אפ האיכותית בשוק, כולל הדפסה בטכנולוגיית UV השומרת על ההדפסה לאורך זמן וזאת ללא תוספת תשלום.
ההדפסה מתבצעת על נייר מבריק 600 גרם עם למינציה – והכל במחירים שוברי שוק! כל שעליכם לעשות הוא לשלוח לנו את העיצוב שלכם. לקבלת הצעת מחיר והזמנה לחצו כאן.
הדפסת רולאפ איכותית
לפרסם בגדול

הרול אפ הינו כרזה גדולה ומרשימה במיוחד, מידותיו המרשימות (200 ס"מ על 85 ס"מ) תופסים את תשומת הלב בחלל האירוע ומאפשרים לכם לחדד את המסרים השיווקיים ולהגיע גם לקהל המרוחק מכם.
הדפסת הרול אפ בכרטא פרינט מתבצעת על נייר 600 גרם מבריק ואיכותי ובהדפסת UV מיוחדת אשר מבליטה את הצבעים והמסרים השיווקיים ועוזרת לכם לבלוט.


הנחיות לתכנון גרפי בהדפסת שלטי רול אפ

גודל ברוטו: 205 ס"מ על 85 ס"מ שוליים: יש להשאיר שוליים עליונים ותחתונים בגובה של 15 ס"מ ללא אלמנטים וטקסטים (ניתן להשאיר רקע צבעוני).
טקסטים: יש להפוך ל-OUTLINE (טקסט מקונברט)
תמונות: יש להשתמש בתמונות בגודל המתאים ברזולוציה גבוהה 300dpi לפחות.
גודל ורזולוציית קובץ לדפוס: יחס 1:1 ברזולוציה 100dpi \ יחס 1:10 ברזולוציה 1000dpi
סימנים מיוחדים: ללא! – ללא בלידים (קטעים שגולשים מעבר לגבולות השלט), צלבים, סימוני צבע וכיו"ב



איך מרכיבים שלט רול אפ?

הרכבה והעמדת רולאפים פשוטה מאד. אחד התפקידים החשובים של רול אפ הוא לשמש ככלי שיווקי ונייד שאפשר למקם בכל כנס או תערוכה.
רולאפ כמעט תמיד יבוא עם תיק נשיאה נוח כך שהשלב הראשון יהיה תמיד לשלוף אותו מתוך התיק. 
ואחר כך:

1. פתחו את רגלי בסיס הרולאפ.
2. הרכיבו את מוט האלומיניום.
3. תקעו את מוט האלומיניום בבסיסו של השלט.
4. מתחו את הרול אפ כלפי מעלה עד שיגיע אל מוט האלומיניום וייתפס בו.



הדפסת רולאפ עם כרטא פרינטטיפים לעיצוב נכון של רול אפ

לוגו: שימו את לוגו החברה בחלקו העליון של הרול אפ

מסר: מתחת ללוגו שימו את המסר העיקרי – המבצע, המוצר, סלוגן החברה - מקמו אותו בגובה של 1.5-1.7 מטר בערך – גובה העיניים...הבליטו אותו באמצעים גרפיים - זה המסר אשר ימשוך אנשים. אם מדובר במוצר, מומלץ לשים גם תמונה איכותית של המוצר.

פרטים: מתחת למסר העיקרי אפשר לשים עוד מעט פרטים, כגון: יתרונות בולטים של השירות/מוצר שלכם, נסו בקצרה ככל הניתן - לא יותר משלוש שורות ולא יותר מארבע מילים לשורה.

להמעיט במילים: חשוב לכלול ברולאפ רק מידע רלוונטי במינימום של מילים ולדבר יותר בשפה של צבעים ותמונות – שימרו את המידע השלם לפליירים ולסוכני המכירות שלכם.

תמונות: מומלץ לכלול תמונות ברולאפ כמו תמונות מוצר - וודאו שהן באיכות טובה - הן צריכות להיות לפחות 300dpi ושמורות כצבעCMYK ולא כRGB- .
צבעים: מומלץ לבחור בצבעים אשר יבליטו את הכרזה במרחב הציבורי, למרות זאת שימרו על מיתוג העסק לפי אופיו ומיתוגו הנוכחי – חזקו את המיתוג שלכם! אל תעמיסו צבעים, עצבו עם 2-3 צבעים בניגודיות גבוה אשר מבליטה את המסרים ושומרת על המיתוג שלכם.

תמונות של אנשים מושכות יותר תשומת לב מתמונות של מוצרים – נסו לשלב תמונות של אנשים (מומלץ להיכנס למאגרי תמונות כדי לבחור תמונות מתאימות או לצלם תמונות איכותיות)
פרטי קשר: אל תשכחו פרטי קשר, רול אפ יכול להיות מנוע לידים בפני עצמו וייתן לקהל הרצוי מידע כיצד ליצור קשר עם בית העסק.

אל תעמיסו, בחרו מקסימום שני אמצעי תקשורת שקל לזכור והבליטו אותם.
מומלץ גם להשתמש ב-QR אשר קל לסרוק בכל סמארטפון ולטעון את פרטי ההתקשרות במהירות ולחסוך טעויות.







נתקלתם בבעיה?
צרו איתנו קשר בטלפון: 03-5121016
או צרו קשר בדוא"ל [email protected]