חשיבות כרטיסי הביקור בכנסים

בעולם המטורף של המדיה החברתית, קל לשכוח את החשיבות של מפגש פנים אל פנים עם אנשים אחרים בקהילה העסקית והמקצועית שלכם, רבים הם העסקים הקטנים והבינוניים שמוותרים על השתתפות, אלא שפגישות אלה עם אנשים בקהילה העסקית והמקצועית שלכם היא כנראה בדיוק מה שאתם זקוקים לו כדי לגלות דרכים חדשות לצמיחת העסק שלהם.


כמעט כל כנס ועידה או סמינר הוא הזדמנות נהדרת:

– ללמוד ולהתעדכן בכל מה שחדש בתחום שלכם.

– ליצור קשרים עם עמיתים למקצוע, קשרים אלו יכולים להיות ההזדמנות העסקית הבאה.

– לפגוש ספקים ולקוחות חדשים, אשר יכולים להזרים דם חדש לעסק לייעל אותו ולקדם אותו.

– למצב את עצמכם כמומחים. כאשר אתם פעילים בתעשייה שלכם, אתם יכולים לפתח את המוניטין שלכם כמומחים בעיני העמיתים ובעיני הלקוחות שלכם.


הכנס הוא הכוורת הרוחשת של העולם העסקי. זה המקום שבו הכל קורה: זה המקום שבו החידושים של תחומך מוכרזים, המקום שהמומחים הגדולים בעולם משתפים את התעשייה בחזון העתידי שלהם לתחום והמקום שבו העתיד הזה נבנה לאופק הקרוב והרחוק.



למה כרטיסי הביקור הם כלי חשוב בכנסים?

כחברה המתמחה בכרטיסי ביקור, אנחנו נשאלים תכופות האם לא עבר זמנם של כרטיסי ביקור.

זה נכון שאנשים, מזה תקופה ארוכה, יכולים להחליף את פרטי ההתקשרות באי-מיילים ודרך סמארטפונים, אלא שבכך הם מתעלמים שכרטיסי ביקור הם לא רק דרך קלה ובלתי תלוית טכנולוגיה להעברת פרטי התקשרות בין אנשים, כרטיסי ביקור מהווים למעשה טקס, ממש כמו לחיצת יד אשר הומצאה עוד בתקופה שלמלכים הייתה חרב בנדן השמאלי, מוכנה לשליפה עם יד ימין...

כרטיסי ביקור הם כלי להעלאת המודעות למותג. רק שאלו מישהו מתחום השיווק אצלכם כמה זמן מחשבה וכסף הושקעו בעיצוב כרטיסי הביקור כדי לתפוס את החשיבות הרבה של כרטיסי הביקור לחברה, למעשה כרטיסי הביקור מפיצים את המותג שלכם ואת השם שלכם יותר מכל פרסומת או פלייר...











איך להרשים עם כרטיסי ביקור בכנס?

כמו בגדים, כמו חליפה עסקית, כרטיסי ביקור לא חייבים לצעוק ולנקר עיניים, הם צריכים לשקף את מי שאתם, את העסק שלכם, את המיתוג שמייצג אתכם. לשם כך אנחנו ממליצים להיעזר בשירותים גרפיים מקצועיים ולהשקיע. ההשקעה הזו מורגשת!

בנוסף מומלץ גם שתהיו מעודכנים באפשרויות הכי עדכניות ומרשימות בכרטיסי ביקור:

1. כרטיסי ביקור בפנקסים - בלעדי בכרטא פרינט, כרטיסי ביקור נשלפים בפנקסים יוקרתיים, נהדר לשבירת קרח בפגישות.


2. השבחות (לכה סלקטיבית, פויל) - הוסיפו קצת ברק לכרטיס הביקור שלכם והדגישו את הלוגו או את השם עם לכה סלקטיבית או פויל זהב / כסף.



3. ניירות מרשימים (כרומו 400 גר + למינציה מט, טריו – נייר תלת שכבתי) - רוצים להרשים עם כרטיס עבה במיוחד, יש לנו שתי אפשרויות, האחת כרומו מט (הנייר הרגיל שרובם מזמינים), אבל בעובי של 400 גרם! ובנוסף עוד שכבת למינציה דו צדדית. אם גם זה לא מספיק עבה נסו את טריו - נייר המורכב למעשה מ-2 ניירות מודבקים אשר ביניהם חוצץ צבעוני - זה מרשים!


4. קוד QR - טקס, מסורת...אבל בכל זאת רצוי שיהיה קל לשמור את פרטי ההתקשרות בסמארטפון - בשביל זה יש QR, סורקים בקלות והפרטים נכנסים לסמארטפון.





איך לחלק בצורה נכונה ומכובדת את כרטיסי הביקור שלך?

- החזק את כרטיסי הביקור שלך בהישג יד. המצב האידיאלי זה שהם יהיו בכיס שלך (כדי למנוע בלאי או קימוט של כרטיסי הביקור שקלו להזמין EZ-Packs).

- הכל נמצא בתזמון: חלון הזמן הכי טוב למסירת כרטיס ביקור הוא בשלב ההיכרות הראשונית כשאתה מציג את עצמך. לחילופין, אם מדובר בפגישה מקרית יותר, סוף השיחה יהיה כנראה הזמן הטוב ביותר למסירתו.

- כרטיס הביקור הוא ה-"מראה" שלך: דאג שהוא נקי, ישר ומכובד למראה (כדי למנוע בלאי או קימוט של כרטיסי הביקור שקלו להזמין EZ-Packs).

- בעת מסירה החזק את כרטיס הביקור מעט מתחת לגובה החזה תוך כדי שמירה על קשר עין. תוך כדי מסירת הכרטיס, אל תשכח לחייך!

- אם קיבלת כרטיס ביקור אל תכניס אותו במהירות לכיס. קח שנייה ותעיף בו מבט. זה משדר לצד השני שאתה באמת מתעניין בו.

- תמיד תזכור: אתה נמצא בטקס שאורך שלוש שניות, היה רשמי וחגיגי ככל שאתה יכול כשאתה מוסר את כרטיס הביקור שלך. כך הרושם שתשאיר יהיה חזק יותר. בהצלחה בכנס!